PRISTATYMAS

1. NEMOKAMAS PREKIŲ ATSIĖMIMAS OPTIKOS SALONE

  • Užsakymus galite atsiimti daugiau nei 75 „Optikos pasaulio“ salonuose visoje Lietuvoje. Visą optikų sąrašą rasite ČIA.
  • Pristatymo terminas: 1-4 darbo dienos*.
  • Gausite SMS žinutę ar skambutį, kai užsakymas bus paruoštas atsiėmimui.

2. PRISTATYMAS LIETUVOJE Į DPD PAŠTOMATUS

  • Pristatymo terminas: 1-2 darbo dienos.*
  • Jei užsakymas viršija 30€, prekės pristatomos nemokamai!
  • Užsakymams iki 30€ taikomas 1,99€ mokestis.

3. PRISTATYMAS LIETUVOJE PER DPD KURJERĮ

  • Pristatymo terminas: 1-4 darbo dienos*.
  • Pristatymo suma: 3,99€

4. PRISTATYMAS LIETUVOJE LIETUVOS PAŠTU

  • Prekės pristatomos į Jums artimiausią pašto skyrių.
  • Pristatymo terminas: 7 darbo dienos*.
  • Pristatymo suma: 3,69€

Dėmesio! Prekės nepristatomos į Kuršių Neriją, savaitgaliais ir valstybinių švenčių dienomis.

5. PRISTATYMAS Į UŽSIENĮ LIETUVOS PAŠTU

  • Užsakytos prekės už papildomą mokestį yra siunčiamos į bet kurią pasaulio šalį.
  • Prieš pateikdami užsakymą, pasidomėkite apie šalyje taikomą muito mokestį, kurį turės apmokėti gavėjas.
  • Pristatymo terminas: 5-14 darbo dienų*.
  • Prekių pristatymui į ES šalis taikomas 9€ mokestis.

6. BENDROJI INFORMACIJA

Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).

Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.

Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

Pirkėjas privalo visais atvejais ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo siuntos gavimo dienos informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.

Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.

*Atitinkamų prekių (pvz.: astigmatinių, multifokalinių kontaktinių lęšių ir pan.) pristatymo terminas gali būti ilgesnis, todėl užsakant prekes atkreipkite dėmesį į nurodytą pristatymo terminą.

Mokėjimo būdai
visa
maestro
luminor
swedbank
seb
siauliai-bank
citadele
klix
apple pay
Pristatymo būdai
dpd
Prenumeruokite naujienlaiškį!
Prisijunkite prie „Optikos pasaulio“ bendruomenės ir pirmieji sužinokite apie vykstančias akcijas bei gaukite išskirtinius pasiūlymus tik Jums!

©Optikos pasaulis, visos teisės saugomos.